Saturday, April 25, 2009

دولت ارزشي به جاي شعار دادن پول در جيب اسراييل نريزد

جاي تاسف است رييس جمهوري ايران در نشست خفت بار دوربان 2 (ژنو) اينگونه عليه اسرائيل صحبت مي‌كند و سبب خروج سيل آساي حاضرين در كنار كف زدن‌هاي متكي و مشايي در نشست مي‌گردد و در بيانيه‌ي پاياني هيچ يك از اهداف ايران محقق نمي‌گردد در حاليكه در كوچه و بازار و ميوه فروشي سر كوچه پرتقال‌هايي با مارك اسراييلي فروخته مي‌شود. بهتر است رييس جهمور براي حمايت از مردم غزه به جاي اينكه شعار دهد، كمي نيز عملگرا باشد و اجازه ندهد با مشاوران كارآزموده و دكترهاي خارج درس خوانده (مثل دانشگاه آكسفورد)، پول‌هاي نفت ايران صرف وارادات پرتقال از اسرائيل گردد.

لينك مرتبط
توزیع گسترده پرتقال اسرائیلی در تهران

3 comments:

  1. بله، جای تاسف است!

    ReplyDelete
  2. فكر كرده ايد ملت آزاده ايران مثل شما معدود تشنگان قدرت و ثروت و اهداف پست پشت پرده تان را درك نمي كند.خر خودتان هستيد . نمونه اش دستكاري عجيب و غريبتان در آمار نظر سنجي سايت ؟؟؟

    ReplyDelete
  3. با تشكر از جناب ناشناس متشكرم كه نظراتشان را فرمودند، در مورد نظر سنجي كافي بود پست‌هاي قبلي بنده را ملاحظه مي‌فرموديد. از آنجايي كه آقاي سيد محمد خاتمي انصراف داده بودند، نيازمند طرح نظر سنجي جديدي بوديم نتايج آن نظر سنجي در پست‌هاي قبلي آورده شده است. در ضمن اين يك وبلاگ مي‌باشد نه يك وب سايت.

    ReplyDelete