Sunday, November 9, 2008

فضاي بي‌‏بند و باري در اقتصاد

تهران- خبرگزاري کار ايران




رهبر انقلاب اسلامي با اظهار ناخرسندي شديد از فضاي تبليغاتي و مطبوعاتي کشور افزودند: اين فضاي بي‌‏بند و باري در حرف زدن و اظهارنظر عليه دولت، مسايلي نيست که خداوند به آساني از آن‌‏ها بگذرد.


ايشان خاطرنشان کردند: اين دستاوردهاي نظام اسلامي، به راحتي محقق نشده است که عده‌‏اي بخواهند به دليل اغراض شخصي و دشمني با دولت، در اصل نظام خدشه وارد کنند.رهبر انقلاب اسلامي با اظهار ناخرسندي شديد از فضاي تبليغاتي و مطبوعاتي کشور افزودند: اين فضاي بي‌‏بند و باري در حرف زدن و اظهارنظر عليه دولت، مسايلي نيست که خداوند به آساني از آن‌‏ها بگذرد.آيت‌‏الله خامنه‌‏اي تأکيد کردند: تفضلات و رحمت الهي تا زماني است که ما مراقب گفتار، رفتار، و عملکرد خود باشيم زيرا خداوند با ما خويشاوندي ندارد.ايشان در پايان خاطرنشان کردند: برخي کارها و ظلم‌‏ها، فتنه‌‏اي به پا مي‌‏کند که دامن همه، اعم از ظالم و غيرظالم را مي‌‏گيرد بنابراين همه بايد مراقب اظهارنظرها، تبليغات و اقدامات خود باشند.




الان چون رهبري فرمودند من ديگر تصميم گرفتم چيزي ننويسم، عكس زير را كه به حسب اتفاق از تجمعي كارگري گرفتم، از آنجايي كه مي‌دانم در رسانه‌ي ملي ما جايي نخواهد داشت برايتان گذاشتم تا از سهم خود حق مطلب را بر آيه " ن و القلم و ما يسطرون" ادا كرده باشم.



تجمع گارگران لاستيك البرز-20 آبان 1387 - تهران، نزديك دفتر رياست جمهوري



2 comments:

  1. خوب، من دقیقا نمی‌دونم سخنان رهبری چه‌قدر به مسائل اقتصادی اشاره داره؛ اما برای ندیدن مشکلات اقتصادی کشور فقط می‌شه خودمون رو به خواب خرگوشی بزنیم.
    ولی هم‌زمانی این صحبت‌ها و خبر توقیف یکی از نشریات مورد علاقه‌ی من (شهروند امروز که البته علی‌‌رغم این بحث‌هااین هفته باز هم منتشر شد) و تلاش جدی دوستان برای تحقق‌بخشیدن به یک‌سری از خواست‌های رهبر از نظر من جدا قابل ستایشه!
    و البته تلاش پیگیرانه‌ی شما برای مخابره‌ی حوادث و وقایع کشور، اون هم سریع‌تر از AP و BBC و VOA آقای ایمان! (;
    راستی، چون احتمالا اینجا باز هم از من اسم نخواهند خواست، چون دارم با فیلتر شکن کامنت می‌ذارم، باید بگم که من بنفشه‌ام. می‌شناسید که؟ (;

    ReplyDelete
  2. سلام
    اتفاقا من هم حدود 2 ماه پيش از اعتصاب كارگرهاي اين كارخانه عكس گرفته بودم. آخه كارخونش در مسير محل كار منه. اونوقت تحصن كرده بودند و يه قسمت از كارخونه رو آتيش زده بودند.
    امروز هم كه از كنارش رد ميشدم اين جمله رو روي يك تابلو جلوي درش نوشته بودند كه: اي شيعيان علي كارگران لاستيك البرز 7 ماه است كه گرسنگي ميكشند.
    واقعا تاسف برانگيزه و تاسف برانگيز تر اونه كه چرا اعتراض به اوضاع اقتصادي بايد مترادف با تخريب دولت و اون هم مترادف با معصيت محسوب بشه.

    ReplyDelete