Tuesday, October 28, 2008

زلال ايران

يك بار در شبكه‌ي بي بي سي استعمار پير، مسابقه‌اي پخش شد كه برندگان آن از قبل مشخص شده بودند و فقط پول تماس آنها براي مسابقه هزينه مي‌شد. هنگام رسوايي آن شبكه تقريباً به 10 برابر هزينه‌ي دريافت شده جريمه شدند و كاركنان مسابقه از كار بر كنار شدند.

حالا به نظر شما در كشوري كه زير سايه‌ي اسلام و دست خدا بر آن است. در كشوري كه حسيني باي خبر تهيه مي‌كند كه كسي كه گفته رتبه‌ام 300 بوده و رتبه‌ي واقعيش 306 مي‌باشد دروغگو است، در كشوري كه وزيرش دكتري افتخاري جعلي از دانشگاه استعمار پير دارد و آخرين مدرك مورد تاييدش كارداني مي‌باشد و با آن نون در مي‌آورد، در كشوري كه نمايندگان آن در هر دوره يك ماشين دريافت مي‌كنند و 100 ميليون وام هم براي مسكن دريافت مي‌كنند و در همان خانه‌ي ملت در پشت دوربين‌ها صرف غذا در رستوران‌هاي لوكس، سفرهاي خارجي بي حساب كتاب و ... جريان دارد. در كشوري كه رييس جمهورش مدارك دانشگاهي را كاغذ پاره مي‌نامد و در عين حال در جمع خيلي ها به دانشگاهي بودن خودش مي‌بالد، در كشوري كه در روز روشن خانمي را ماموران ارشادش كه به همراه همسرش بوده بازداشت مي‌كنند و جنازه اش را فرداي آن روز تحويل خانواده اش مي‌دهند و پرونده‌اش همانند 1000ها پرونده‌ي ديگر در سايه‌ي عدالت علوي، همانند پرونده‌ي دانشگاه آزادش مختومه مي‌گردد و در همان حال در همان شهر به عنوان مثال روباهي 1000 چهره به علت سوء شهرت سرانجام ناچار به بازداشت وي مي‌گردند و نهايتاً ناپديد مي‌شود. در كشوري كه شهرام‌ها پروريده مي‌شوند و چون خيلي بد جلوه مي‌گردد محاكمه مي‌شود، در كشوري كه اظهارات يك نفر جريانهايي آغاجريسم و پاليزداريسم را وارد فرهنگ لغات سياست آن كشور مي‌كند و برخي از مردم نا آگاه آن بر روي در و ديوار خيابان و كيوسك تلفن لفظ بي ارزش "رنگارنگ" را مي‌نگارند، ديگر از افراد حقيري چون خبر نگار دروغ پرداز 20:30 انتظاري بيشتر از عكس زير مي‌رود؟

3 comments:

  1. خیر، انتظار بیشتری نمی رود.
    عکس شما هم خیلی قدیمی و سوخته بود در ضمن! D:
    الآن هم شدیدا به یاد شما هستیم؛ چون طبق توصیه ی جنابعالی از یک ف ی ل ت ر شکن استفاده می نماییم. (;
    پی نوشت:
    «قلم های خوش خط نون و قلم» همون پیوندهای روزانه یا لینک های مورد علاقه و اینهاست دیگه؟! من اولش فکر کردم شاید تصویر اسکن شده ی خطاطی یکی از غزل های حافظه مثلا! P:

    ReplyDelete
  2. من برای کامنت قبلی گزینه ی نام/آدرس اینترنتی رو در «انتخاب یک هویت» انتخاب کردم؛ اما اسمی از من نخواست.
    این صرفا یک کامنت آزمایشیه برای اینکه ببینم این Blogger شما باز به همین شکل رفتار می کنه یا خیر!
    1
    2
    3
    آزمایش می شود...!!

    ReplyDelete
  3. به نظر من هم در كشوري كه حاميان قانون و قانون مداري متهم به حمايت از بيگانه ميشوند انتظاري بيش از اين نيست
    و اما در اين ميان اسلام است كه هر روزه قرباني آمال اين مدعيان دروغين اسلام و عدالت ميشود.
    موفق باشيد

    ReplyDelete