Saturday, December 12, 2009

سقوط قطعي نظام با دستگيري نخست وزير امام (ره)

چندي است شايعاتي مبني بر بازداشت نخست وزير محبوب امام (ره) قوت گرفته است، اين شايعات وقتي قوت گرفت كه محسني اژه‌اي دادستان تهران بعد از حضور گسترده مردم در 16 آذرماه در مورد لبريز شدن كاسه صبر نظام سخن گفت. با اين حال اين اقدام چه صحت داشته باشد و چه نه اين كار را مي‌توان يك انتحار تمام عيار جناحي به قيمت سقوط جمهوري اسلامي ارزيابي نمود. گويا مسولان كه هر روز به علت بي تدبيري به خيل اعتراضات مي‌افزايند و مردم را روز به روز بيشتر تحريك مي‌كنند، نمي‌دانند و يا از روي حماقت نمي‌خواهند درك كنند كه دستگيري هر يك از سران اصلاحات مي‌تواند اندك اميد بقاي نظام و طرح آشتي ملي را ريشه كن نمايد و دل خود را به روز اسلحه‌ي تعدادي خشونت طلب و اوباش خوش كرده و از عواقب كار خود اطلاع ندارد و تظاهرات ميليوني بعد از انتخابات را از ياد برده اند.



1 comment:

  1. ولی یه چیز رو نباید فراموش کرد، اینها خیلی احمقتر و بی سیاست تر از این حرفا هستن که بشه حساب کتابهای سیاسی شون رو آنالیز کرد..
    به نظرم امکان داره که دست به هر کاری بزنن.
    به خصوص الان که دیگه اساسا درک کردن این ناآرامی ها خوابیدنی نیست، شاید تصمیم بگیرن که یهویی بگیر و ببند خیلی شدیدی راه بندازن و از دم همه رو بگیرن و... بلکه بتونن ترس رو تو جون این مردم بندازن دوباره..
    ولی کورررر خوندن

    ReplyDelete