Sunday, June 14, 2009

رييس جمهور سابق ايران

بسم الله الرحمن الرحيم

رييس جمهور سابق ايران
محمود احمدي نژاد

بدان كه مردم همان‌هايي را كه عده‌اي قليل مي‌داني، تو را از امروز ديكتاتوري بر خاسته از راي اقليت مي‌دانند.

حتي اگر همان 14 ميليوني كه وزير كشورت اعلام نمودند نيز معيار قرار دهيم كه به تو راي ندادند، حتي اگر تو و وزير كشورت را متقلب در انتخابات ندانيم، حتي اگر شغل وزيرت كشورت را شعبده باز قهار ندانيم. حتي اگر صدا و سيما را در قبضه ي شعبان بي مخ ها ندانيم.

ديروز در 23 خرداد خوب خود را به مردم نشان داديد.



در كودتاي 28 مرداد، چه اتفاقي افتاد؟ عده‌اي با پشتوانه اندكي قليل حكومت بر خاسته از آراي مردم را با روز چوب و تركه‌هاي شعبان بي مخ‌ها و ژاندارم‌هاي خود فروخته به شاه خائن، به خيال خام خود خاموش كردند.

تا ديروز رييس جمهور ما بودي و هر چند به مذاق ما خوش نمي‌آمدي، رييس جمهوري بودي كه منتخب مردم ايران بودي، اما امروز ديگر نه!

نشانه‌هاي يك كودتا را براي تو مي‌خوانم تا اگر نمي‌داني كودتا چسيت خوب آگاه شوي.

1. سرنگوني فرد منتخب يك ملت با تقلب و زور نظامي و ارتش
2. قطع ارتباطات مردمي، دستگيري منتقدان و مخالفان كودتا
3. ايجاد فضاي امنيتي در كشور
4. بازداشت، حصر و تبعيد رقبا



متاسفانه چيزي كه امروز ملت ايران در 22 خرداد ديد، يادآور شمارش آراي مرحوم مدرس بود كه به وي گفتند تو حتي يك راي هم نياوردي و مدرس در پاسخ به مزاح گفت، پس آن يك راي كه خودم به خويش دادم كجاست. ملت ايران آگاه است و از خود مي‌پرسد آراي ما كجاست؟ تو را كه ما 14 ميليون به اظهار خود ( و بيش از 20 ميليون از نظر آحاد ملت ايران) آشوبگر و رذل و اوباش خطاب مي‌كني، رييس جمهور دهم نمي‌دانيم.

پيشنهاد بنده به رهبري نظام آن است كه از اين پس به جاي صرف هزينه‌هاي هنگفت براي برگزاري انتخابات فرمايشي، فردي را كه خود مد نظر دارند به ملت ايران تحميل نمايند و هزينه‌هاي سنگين اقتصادي را در اين عرصه با هزينه‌هاي سياسي آن تجميع ننمايند و شعار "ميزان راي ملت" است را در ويترين موزه تاريخ انقلاب در عرصه روح الله خميني كبير به عنوان گنجي عتيقه قرار دهند.

آفتاب راي ملت ايران همانند گذشته پشت ابر تزوير و دروغ نخواهد ماند، ملت ايران به آيه شريفه "ونريد أن نمن على الذين استضعفوا في الأرض ونجعلهم أئمة ونجعلهم الوارثين" ايمان راسخ دارد.

و السلام علي عباد الصالحين

No comments:

Post a Comment