Saturday, July 26, 2008

تاريك خانه

الان اين تنها كاري است كه مي‌توانم انجام دهم، تاريك است تنها نوري كه وجود دارد نور صفحه نمايش لپ تاپ رو به رويم است، درست است من الان در محدوده‌ي قطع برق هستم نيم ساعتي از خاموشي گذشته است، قبلاً در پست‌هايم نوشته بودم كه قيمت برق در عددي همچون ده ضرب مي‌شود، آن يك حدس بود الان اصلاح مي‌كنم قرار است از اول مهر ماه قيمت برق پنج برابر شود اين را هم گويا وزير نيرو اعلام نمودند آن هم بعد از مصاحبه‌ي رييس جمهور در رسانه‌ي دولتي شبكه 2 سيما!

خب يك خبر خوش براي ايلنا دوست‌ها خبرگزاري كار ايران دوباره آغاز به كار كرده است http://www.ilna.ir/ دلم براي خبر رسانيهايش تنگ شده بود، قبلاً كه به اصطلاح عاميانه دلم خنك مي‌شد از اخباري كه در ايلنا روي تلكست مي‌رفت. اميدوارم ايلنا دچار خود سانسوري نشود و روند سابق پيش را ادامه دهد، هر چند هم اينك سايت‌هايي چون الف، عصرايران و انتخاب كه خود اصولگرا هستند، به منتقدان خوبي تبديل شده اند.


حالا فعلاً بخوانبد مصاحبه‌ي اخير ايلنا را از مجيد انصاري و ببينيد نظر سنجي عصرايران درباره رييس جمهور آتي كشورمان سيد محمد خاتمي!

2 comments:

  1. داشتم فکر می کردم مگه تو این شرایط ...
    نه، بهتره مثبت اندیش باشیم.

    ReplyDelete
  2. مگه دور بعد خاتمی هم هست؟...اگه بشه که خیلی خوب میشه:)

    ReplyDelete