Saturday, August 1, 2009

شكنجه چيست؟


حتي سيماي محمد علي نيز در بيدادگاه، رسواگر بيداد جباران بي قانون مي‌باشد. قاضي شماييد. آقاي ابطحي مي‌دانيم به شما آرام بخش تزريق مي‌كنند، مي‌دانيم وزنتان 14 كيلو كم شده است، مي‌دانيم در انفرادي بودن چقدر دشوار است.

اما آقاي ابطحي خوب در دام گروه فشار افتاديد، شما كه تاب فشارهايي از اين دست را نداريد بهتر بود وارد عرصه سياست نمي‌شديد. بايد به شما گفت: نازپرود تنعم نبرد راه به دوست / عاشقى شيوه رندان بلاکش باشد. كسي كه وارد فعاليت سياسي مي‌شود حداقل بايد در خود اينقدر توان ببيند كه اگر 45 روز حتي بيشتر در انفرادي بود، اگر حتي ده‌ها روز قرص آرام بخش به او دادند و آمپول تزريق كردند، حتي اگر شكنجه شد، همانند گل سرخي‌هاي زمان شاه مردانه خروش داشته باشد و عقايدش با مكر مكاران و جانيان سست و متزلزل نگردد. حداقل همانند عباس پاليزدار باشيد كه بر سر حرف‌هايش پس از 70 روز انفرادي استوار ماند.

اجر شما نزد خدا، اجر آنها نيز در نزد پرودگار

نيمه شعبان هم نزديك است، اندكي صبر سحر نزديك است.

4 comments:

  1. دقیقا نمی‌دونم قضیه چیه، فقط می‌تونم بگم شما که جای اونها نیستید!
    بیرون گود نشستید و ... !

    راستی، فقط یه انتقاد دوستانه؛
    من به شخصه (به عنوان یه خواننده‌ی وبلاگ) ترجیح می‌دم مطالبی رو که خودتون می‌نویسید بخونم نه مطالب کپی پیست شده از جاهای دیگه رو.
    اونا رو می‌شه شر هم کرد، نه؟

    ReplyDelete
  2. با تشكر، قابل توجه شما من خودم اين مطلب رو نوشتم از جايي هم كپي نكرده بودم.

    ReplyDelete
  3. بله، متوجه شدم!!
    و دقیقا به همین خاطر بود که این نظر رو برای این پست به خصوص گذاشتم!

    ReplyDelete
  4. و این که گفتم شما جای اونها نیستید فکر کنم گواه همین مدعا باشه.

    ReplyDelete