Wednesday, August 26, 2009

جنايات به كهريزك محدود نمي‌شود

بسم الله القاسم الجبارين و رب المستضعفين

خيلي دوست دارند بگويند جنايات انجام شده در رژيم جمهوري اسلامي محدود به كهريزك است. رسوايي آزار جنسي كه علاالدين بروجردي آنرا با دست پاچگي تكذيب مي‌كند و بعد به واقعيتي تلخ تبديل مي‌شود و جناياتي بدتر از ساواك را تداعي مي‌سازد در همين نظام انتصابي از جانب خدا (البته به فرمايش آيت الله مصباح) انجام مي‌گيرد. قبرهاي دسته جمعي گمنام در قطعه 302 بهشت زهراي تهران كه در آن ده‌ها تن از مردم اين سرزمين بي نام نشان در روزهاي اعتراض به نتايج به خاك آرميده اند نشانه ديگر سبعيت نيروهاي وفادار به نظام است. زندان‌هاي تهران را رها كنيد و شهرستان‌هاي را بررسي كنيد تا ببينيد وخامت اوضاع و عمق سفاكيت تا كجا رسوخ نموده است.

در طول تاريج نادر شاه، شاه عباس و رضا خان شايد روزگوترين و ديكتارتورترين حكمرانان تاريخ ايران باشند. اما تا آنجايي كه من از تاريخ به خاطر دارم هيچ يك از آنها با باتوم و شيشه نوشابه مومنين و مومنات وطي ننموده‌اند. پسر 16 ساله را سر خورده و مايوس نمي‌ساختند، پرده عفاف دختر دربند را همچون سگان وحشي نمي‌دريدند. عربده كشان و كفن پوشاني كه براي جهاد قصد سفر به فلسطين اشغالي را داشتند كجايند؟ چرا براي حفظ حرمت اسلام جهاد نمي‌كنند؟ اگر دين ندارند اين كفن پوشان چرا براي آزادگيشان فرياد نمي‌زنند؟ شايد دوست دارند فردا سيماي مادر، خواهر ، برادر يا پدر خودشان كه به بهانه‌اي بازداشت شده و سپس حتك حرمت شده‌‌اند را ببينند!پس اين همه عربده كش صحن‌هاي علني مجلس كجايند؟ چه بخواهيم و چه نخواهيم نظام جمهوري اسلامي ايران در تاريخ چند هزار ساله اين سر زمين اولين نظامي نام گرفت كه تجاوز و آزار جنسي به صورت سازمان يافته نسبت به معترضين سياسي در آن انجام شد. شايد اين امر حتي در جهان با اين حجم آزار بي سابقه باشد. حداقل در گوانتاناموهاي ادعايي شپورچي نظام آزار عليه شهروندان امريكايي نبود و زندانيان مليت، دين، نژاد و تضاد كامل با زندانبانان داشتند.

واقعيت آن است آقا و آقايان حكومتي پوشالي را به نام جمهوري اسلامي و بينانگذار عارف آن حضرت امام (ره) به مردم ما قالب نمودند. حكومتي كه داراي زرورقي زيبا و درونمايه‌اي پر تعفن مي‌باشد. درونمايه‌اي كه در آن از اسلام همين وجود دارد كه خانومي تار مويش هويدا نباشد و ايرادي ندارد كه چادري اما فاحشه باشد و از جمهوريت آن انتصاباتي فرمايشي و خودكامگي. جمهوريتي كه در آن انتخابات معني ندارد و اصل حاكم بر آن انتصابات است، از رهبر گرفته كه نعوذ بالله منصوب خدا ست، رييس جمهوري و قاضي القضاتي كه منصوب منصوب خدا ست و رييس مجلسي كه از پالايشگاه نگهبان (يا همان آلايشگاه) منصوب خدا عبور كرده و توسط پالايش شدگان انتخاباتي فرمايشي به عنوان رييس قانونگذار منصوب گرديده است. از مجلسي فرمايشي به نام خبرگان كه هم چون خفتگان ملت به سبب پالوده (آلوده) شدن توسط شوراي نگهبان (منصوب رهبري) بي بهره و ناكارآمدند.

چون همه مسئولين در اين نظام به صورت سلسله مراتبي منصوب ولي امر مسلمين جهان اند، لذا جنايات انجام شده توسط مسئولين نظام نيز به همان صورت سلسله مراتبي متوجه همين ولي امر خدا مي‌باشد و چون ادعاي نصب از جانب خدا را دارند و خداوند ارحم الراحمين مخالف آدم كشي، تجاوز به عنف، آزار جنسي و قتل مومنين و مومنات مي‌باشند، لذا بنده نتيجه اي جز اينكه نصب از جانب خدا كلاه‌برداري و توهمي بيش براي تحميق قشري خاص و بقاي حكومت غيرخداي جور و ستم باشد، ندارم.

و السلام

No comments:

Post a Comment