Friday, August 21, 2009

رمضان قبائيان در مسجد ضرار

بسم الله الرحمن الرحيم

شهر رمضان الذي انزل فيه القران هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان
نمي‌دانم آنهايي كه اهل كوفه نبودند كه علي را تنها بگذارند، آنهايي كه هتاكانه به جان مردم، اموال و ناموس آنان به فريادهاي لبيك يا خامنه‌اي تازيدند و در دهان الله اكبر گويان كوبيدند و به مردمان اين سرزمين مسجديان ضرار گفتند و كساني را كه تكبير بر بام خانه‌هايشان مي‌گويند را قرآن زننده‌گان بر سر نيزه لشكر معاويه مي‌نامند، امروز رمضان را چگونه آغاز كردند. نمي‌دانم آنهايي كه خود را منتخب مردمي داغ ديده با خيل كشتگان در زندانهاي حكومت با نقاب علوي و يا در كف خيابان‌ها به دستور آقا مي‌دانند چگونه با دعاي فرج اين ماه را آغاز مي‌كند، در حالي كه از نخستين افرادي اند كه توسط حضرت وليعصر (عج) از تيغ عدالت خواهند گذشت.

نمي‌دانم براي زندانيان ابوغريب دعا كنم و يا براي زندانيان كهريزك خودمان، نمي‌دانم براي مادر داغ ديده‌اي كه جنازه‌ي دخترش را براي جلوگيري از رسوايي تجاوز به عنف به آتش كشيده‌اند ضجه زنم و يا براي هزاران نفري كه در شهر سينك يانگ چين در سكوت كامل حكومت آقا قتل عام گرديدند متاسف باشم، نمي‌دانم اراذل و اوباش براي اين كشور خطر بيشتري دارند يا كساني كه به مقابله با آنان مي‌پردازند. باز هم نمي‌دانم كه آدم‌هاي رمال كوچه پس كوچه‌ها را خطري براي اسلام بدانم و يا كساني را كه در دولتي منافق خود را رابط با امام زمان مي‌داند و در كاواره خانه‌ها به دنبال ايشان مي‌گردند.

من رمضانم را در همان مسجدي كه ضرار مي‌ناميد، با اين نيت آغاز كردم كه خدا اگر توفيق خدمت به ملتم را داد، سبعانه نفسي را به غير نفس قتال نكنم. من ضراري در حالي رمضان خود را آغاز كردم كه رعايت كننده انصاف در برابر آنكه دوست مي‌دارم و آنكه را دشمن مي‌دارم باشم. من ضراري با قلبي راسخ تصميم گرفتم كه تاج و تخت وعمامه‌ي حكومتي را بر آب بيني بز برتري نبخشم نه آنكه به تخت چنگ زنم همانند من كه به حبل الهي چنگ مي‌زنم. من هنگام خواندن دعاي سحر بر سجاده‌ام در مسجد ضراري كه تو مي‌نامي دعا كردم كه از خوارجي كه به نام اسلام به جنگ به حضرت امير(ع) رفتند نباشم. من در مسجد ضرار براي خود و تمامي نمازگزاران مسجد دعا كردم كه منافق، قاتل، جاني و يا متجاوز به عنف نمازگزاران و تكبير گويان قبائيان نباشم.

من در مسجد ضرار دعا كردم كه نامم تا ابد ضراري باشد، اما در مسجد ضراري كه ضراريان نامش را به قبا تغيير داده‌اند نباشم. من در مسجد ضرار دعا كردم كه تا ابد قبايي باشم ولي در مسجد قبايي كه مملو از ضراريان است نباشم.

من تصميم گرفتم كه پيرو حضرت رسول (ص) باشم، ولي دست بوس هيچ حكومت غيرخدايي نباشم.

من تصميم گرفتم نامم ضراري باشد اما آزاده و حسيني باشم، اما نامم آزاده و ذاتم منافق و فاسق نباشد.

1 comment:

  1. سلام
    مبارک باشه؛ ماه رمضان و قالب نو!
    خدا همه رو به راه راست هدایت کنه و کشورمون رو نجات بده. به قول دوستی این بهترین هدیه است.
    التماس دعا

    ReplyDelete