Monday, June 30, 2008

3 2 1 ACTION

كودك كه بودم چند با تئاتر بازي كردم، يك بار در دوره‌ي ابتدايي (برنده‌ي دريافت بهترين نقش اسير در كلاس پنجم) و برنامه‌ي تئاتري كه من در آن پزشك بودم (پرتويي از انفجار نور چه اسم بي ربطي! نور مگر منفجر مي‌شود؟). الان مدتي است كه وقت ندارم و بايد كلي پروژه را تكميل نمايم (چه كار پر مشقتي) حتي نوشته‌هاي تنها خواننده‌ي هميشگي بلاگم بنفشه، حتي وقت وبلاگ خواندن را ندارم سر به دفتر مشق كه زدم ديدم اووه چند تا انتشار خوانده نشده‌ي جديد وجود دارد، فـقـــر كودكان خياباني، توصيه‌هاي بازي كارگرداني، انديشه‌ي سبز نويس خزر، توصيه كرده بود كه " محبوب ترین های سینمایی را از نظر خودم بنویسم" خوب خيلي دوست داري بداني؟

محبوب ترين کارگردان:
عروسك گردان تئاتري به نام جهان

محبوب ترين فیلم:
زندگي پدري بزرگ من

بهترين بازيگران:
پدر بزرگ باز هم پدر بزرگ، تو و من

بعد از هرج و مرج سياسي-اقتصادي در عرصه‌ي كشور نوبت به هرج و مرج اطلاعاتي رسيده است، آقاي جاسوس ببخشيد مدير يك شركت خصوصي مرتبط به بخش‌هاي دفاعي كشور گويا در دادگاه بدوي به اعدام محكوم شده است يك خائن ديگر براي سرود اي ايران! اما در عين حال مرگ كارگران در سعادت آباد هم بحث ديگري است درد آور!، قاضي و خان را هر دو را به چالش كشيده است. هر روز هواپيماي نظامي در نزديكي ما در حال انجام عمليات احتمالاً در كشوري دوست و همسايه اند و من فقط صداي آن را مي‌شنوم! ضد هوايي كه نتوانست شي نوراني را در غرب تهران هدف قرار دهد! ماجراي سقوط هواپيماي اصفهان اگر صحت داشته باشد، نقدي شدن يارانه‌ها و .... حالا خوب است كلي درس و پروژه دارم! هر وقت مي‌نويسم فكر مي‌كنم شايد اين آخرين مطلبي باشد كه آنرا نشر مي‌كنم پس سعي مي‌كنم منصف باشم!

2 comments:

  1. in poste shoma ham be nazaram ye joori bood, ye joori yani shekli ke ba oonche man az shakhsiate shoma soragh daram nemikhoone, inghadr SAKHT be nazar nemiresid, sakht alan monasebtarin kalame ee ye ke be nazaram mirese

    ReplyDelete
  2. به نظرم جالب اومد. اگه خودت باشی که هستی نشون میده که هنوز بعد از مدتها و با این همه شلوغیه درسا هنوز دغدغه ها سیاسی داری . اگه کاندید شدی رو رای بچه محلات حساب کن !

    ReplyDelete